درمان بی سیم دندانپزشکی ارتودنسی شفاف
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


درمان بی سیم دندانپزشکی ارتودنسی شفاف

https://th.bing.com/th/id/OIP.UwdVgr7ktMln6YfCi_aYkQHaE8?pid=ImgDet&rs=1

 

ارتودنسی شفاف چیست؟

 

ارتودنسی شفاف یک درمان ارتودنسی است که بدون استفاده از بریس ها و سیم های فلزی ، دندان ها را اصلاح می کند و مشکلات گزش را بهبود می بخشد. ارتودنسی شفاف متشکل از یک سری پلاک های پلاستیکی شفاف و متحرک است که به تدریج دندان های شما را صاف می کند. هر پلاک شما را ملزم می کند به مدت 20 تا 22 ساعت و به مدت 1 تا 2 هفته آن را طبق تعیین دندانپزشک بپوشید. تراز كننده ها فشار ملایمی به دندانهای شما وارد می كنند و باعث می شوند دندان های شما به محل مورد نظر منتقل شوند.

 

ارتودنسی شفاف (صفحات شفاف) از چه ساخته شده است؟

 

ارتودنسی شفاف از یک ماده ترموپلاستیک ثبت شده به نام Smart Track ایجاد می شود که نوعی پلاستیک است که حاوی BPA ، BPS ، لاتکس و گلوتن نیست.

 

ارتودنسی شفاف چگونه دندان ها را اصلاح می کند؟

 

متخصص ارتودنسی شما یک طرح درمانی دیجیتال ایجاد می کند که نشان می دهد دندان های شما به کجا حرکت می کنند. هر پلاک ارتودنسی شفاف به تدریج هر روز دندان های شما را جابجا می کند تا زمانی که به لبخند جدید خود برسید.

 

آیا می توانید صفحه ارتودنسی شفاف را هر زمان بخواهید بردارید؟

 

هر روز باید 20 تا 22 ساعت بشقاب شفاف خود را بپوشید. با این وجود می توانید پلاک خود را هنگام غذا خوردن ، مسواک زدن یا استفاده از نخ دندان پاک کنید.

 

از چه غذاها یا نوشیدنی هایی باید در هنگام درمان با عدم تعادل خودداری کنم؟

 

قبل از مصرف غذا و نوشیدنی ، همیشه بشقاب نامرغوب خود را بردارید. در غیر این صورت ممکن است صفحه شما آسیب دیده یا لکه دار شود. همیشه قبل از استفاده مجدد از صفحه ، مسواک بزنید.

 

از نوشیدنی هایی که می توانند باعث ضعیف شدن رکورد شما شوند مانند قهوه ، چای و شراب خودداری کنید. تا زمانی که بشقاب شما در دهان است نوشیدنی های گرم ننوشید ، زیرا دمای بالا می تواند بشقاب شما را خراب کند.

 

درمان اینویزالاین چه مدت طول می کشد؟

 

اگرچه فقط در عرض چند هفته می توانید نتایج را مشاهده کنید ، اما میانگین مدت زمان درمان 12 تا 18 ماه است.

 

آیا درمان ارتودنسی شفاف دردناک خواهد بود؟

 

حرکت دندان خصوصاً در چند روز اول بعد از قرار دادن هر پلاک می تواند باعث ناراحتی شود. ارتودنسی شفاف در مقایسه با براکت ها و سیم های فلزی سنتی بسیار راحت تر است ، که بیشتر به دلیل مواد پلاستیکی صافی است که صفحات از آنها ساخته می شود.

 

مرتب کردن دندان های شما هرگز به این اندازه قابل مشاهده نبوده است ...

 

پلاک های ارتودنسی شفاف تقریباً دیده نمی شوند. حتی اگر شخص مقابل مستقیماً به شما نگاه می کند ، تشخیص آن دشوار است. این اثر مطلوب ، قابل توجه است ، زیرا دهانی پر از سیم های فلزی ندارید. به همین دلیل ، در سالهای اخیر بیشتر ترجیح داده شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ارتودنسی شفاف, ارتودنسی نامرئی, دندانپزشکی, بهداشت دهان و دندان, ارتودنسی,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : سه شنبه 24 فروردين 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.